Pogoji poslovanja
1.Prijava novega uporabnika
2.Postopek nakupa
3.Potrditev naročila
4.Način plačila
5.Dostava in poštnina
6.Odstop od pogodbe, vračilo blaga in kupnine
7.Garancijski pogoji
8.Cene
9.Nakup orožja, streliva in pirotehnike
10.Odveza odgovornosti
11.Varovanje osebnih podatkov
12.Pritožbe in spori
13.Reklamacije in informacije
.
.
1. Prijava novega uporabnika - registracija
V polju prijava se lahko prijavite v sistem ali ustvarite nov račun. Nov račun je ustvarjen takrat, ko
v polja vpišete vse zahtevane podatke. Na vaš email dobite potrdilo o registraciji. To vsebuje
povezavo s katero je vaša registracija končana.
2. Postopek nakupa
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti.
V okence količina, vnesite želeno količino izbranega izdelka. S klikom na gumb V košarico pod izdelkom
boste ta izdelek vstavili v svojo košarico.
a) V kolikor želite v košarico dodati še kakšen izdelek, kliknite na gumb Nadaljuj z nakupovanjem, ki
se nahaja pod Vsebino nakupovalne košarice. Izdelek poiščete pod kategorijami ali z iskalcem in ga
vstavite v košarico po zgoraj opisanem postopku.
b) V kolikor želite zaključiti z nakupovanjem, kliknite na gumb Nadaljuj z oddajo naročila.
Če želite izprazniti vašo nakupovalno košarico, najdete na desni strani pri sliki artikla koš. S
klikom na ta gumb - koš odstranite artikel iz košarice.
Med nakupom lahko pregledujete stanje v vaši košarici s klikom na meni Nakupovalna košarica.
V naslednjem meniju NA BLAGAJNO boste vpisovali vaše podatke. Obvezni so vsi, ki so označeni z
zvezdico.
Nakup nadaljujete tako, da se prijavite ali registrirate, če tega koraka še niste izvedli pred
nakupovanjem. V primeru, da ste se že registrirali ampak ste pozabili geslo, kliknite gumb Ste
pozabili geslo?. V polje vpišite e-mail s katerim ste se prijavili. V najkrajšem možnem času boste v
poštni predal prejeli obvestilo z novim geslom, ki ga lahko spremenite.
Informacije o naslovu plačnika: Izberite naslov iz seznama ali vpišite nov naslov na katerega naj vam
pošljemo račun . Kliknite gumb Nadaljuj.
Poštna dostava: označite gumb če želite, da vam blago pošljemo po pošti. Gumba ne označite, če boste
blago prevzeli v eni izmed naših poslovalnic. Kliknite gumb Nadaljuj.
Način plačila: izberite želen način plačila ter kliknite na gumb Nadaljuj.
a) Če ste izbrali način plačila s plačilnimi karticami boste po zaključku naročila preusmerjeni na
sistem Activa. V sistemu je potrebno vnesti številko plačilne kartice ter varnostno kodo. V naslednjem
koraku potrdite plačilo in nakup je zaključen.
b) Če ste izbrali način plačila po predračunu boste po obvestilu o potrditvi naročila, v poštni predal
prejeli vse informacije za plačilo računa.
Povzetek naročila: če so vsi podatki o naročilu pravilni, izvedite še zadnji korak s klikom na gumb
Oddaj naročilo.
Če je bilo naročilo uspešno oddano se vam izpiše Vaše naročilo je bilo uspešno poslano
V primeru, da želite tudi po zaključenem nakupu spremeniti vaše naročilo, lahko napišete dodatno
obvestilo na naslov tom@nold.si ali nas pokličete na 07/499 34 30.
V polju Moj račun lahko vedno dostopate do Nadzorne plošče. V Nadzorni plošči se zbirajo vsi
uporabnikovi podatki:
- pregled in možnost urejanja osebnih podatkov,
- pregled dosedanjih nakupov,
- vpogled v trenutni status odprtih naročil,
- pregled in možnost urejanja naslovov za dostavo,
- možnost spremembe gesla.
3. Potrditev naročila
Potrditev oddanega naročila
Naročilo v spletni trgovini Nold je oddano, ko uporabnik prejme avtomatsko elektronsko obvestilo. To
elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema.
Potrditev naročila
Naročilo bo potrjeno najkasneje v 3 delovnih dneh po oddaji naročila in to z novim e-obvestilom o
potrditvi naročila.
V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih
razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti.
Preklic naročila
Cil d.o.o. bo potrjena naročila obravnavalo kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez
dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo
potrjeno.
Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno
opozorjen
4. Način plačila
Način plačila je po povzetju. V kolikor želite lahko plačate tudi vnaprej.
Ob nakupu nad 100 € je poštnina brezplačna.
http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu
dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu
5. Dostava in poštnina
Blago, naročeno v spletni trgovini Nold bomo poslali v najkrajšem možnem času – če je na zalogi v
našem skladišču, po navadi še isti dan. Najkasneje pa ga odpošljemo v treh delovnih dneh, po potrditvi
naročila. Potrditev naročila prejmete na e-mail, ki ste ga navedli ob registraciji.
Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. Po navadi
je to paketna dostava Pošte Slovenije ali GLS, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji
dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.
Za nakupe nad 50 EUR vrednosti plačamo stroške dostave mi.
Plačilo naročenega blaga na TRR ali direktno s plačilno kartico:
Za nakup pod vrednostjo 50 EUR se zaračunava paketna dostava po ceniku Pošte Slovenije oz. GLS-a.
Plačilo po povzetju:
Strošek pošiljanja ter strošek odkupnine, krije kupec sam po povzetju in to direktno pri Pošti
Slovenije. Poštnina je obračunana po njihovem ceniku.
http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki
Blago lahko prevzamete tudi osebno v naših poslovnih. Istočasno pa si lahko izberete tudi ostalo
ponudbo izven programa spletne trgovine.
6. Odstop od pogodbe, vračilo blaga in kupnine (obrazec za odstop od pogodbe prenesete tukaj)
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@nold.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje:
-Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
-Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
-Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost (telefoni, tablice, prenosni računalniki ipd)
-Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
-Artikle pošljite na naslov:
Cil d.o.o. (trgovina nold)
HALA 1
Tovarniška 10
8250 Brežice
Slovenija
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.
Ob odstopu od pogodbe v 14 dneh ne potrebujete navajati razloga za vračilo. Vendar pa bo napisani razlog zelo dobrodošel, saj nam bo ta pomagal kot povratna informacija o artiklu.
Če ste kupili artikel z računom na podjetje, ste sprejeli pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnosti odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev.Vračilo kupnine zato žal ni možno.
Kupnino vam bomo vrnili na vaš račun v najkrajšem možnem času, ampak ne kasneje kot v 14 dneh od vaše vloge za vračilo, vendar šele po tem, ko so artikli vrnjeni v skladišče (v primeru vračila po pošti).
Ko prejmete artikel se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam artikel ustreza in da deluje brez težav. Preverite njegove osnovne funkcije, brez da bi odstranjevali zaščitne folije. Te odstranite šele, ko ste popolnoma prepričani, da artikel nameravate obdržati.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža.
Pri odstopu od pogodbe rok 14 dni prične veljati 1 dan po prevzemu artikla.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
-za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
-za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
-za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
-za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
-zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri -nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
-blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
-digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
7. Garancijski pogoji
Garancijski list velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa
velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom.
Garancija izdelkov je navedena na garancijski izjavi in je prilagojena izdelku. Za izdelke, ki imajo
daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!
Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu.
Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene
brezplačno.
Garancija preneha veljati pri:
- okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v
primeru višje sile (napetostni sunek, strela....)
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez
našega pisnega dovoljenja.
- pri spremembah na aparatu
- pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala,
potenciometri, vtiči itd.
- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
- pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
- pri defektih, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk
V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z pooblaščenimi servisi in garancijo, se obrnite na
podjetje Cil d.o.o.,Selska cesta 2, 8257 Dobova.
Telefon: 07 499 34 30
V primeru stvarne napake na blagu lahko potrošniki svoje pravice uveljavljajo v skladu z določbami 37.
člena ZVPot, ki veljajo za stvarne napake.Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne
napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar
pregleda. Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje
izpolnitve. Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu
zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:
• da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali;
• da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali;
• vrne plačani znesek.Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni
sporna, mora prodajalec čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega
odstavka.
Kdaj je napaka stvarna:
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila
prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali
model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju
kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec
zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
8. Cene
Objavljene cene v spletni trgovini Nold in izdane ponudbe veljajo na dan naročila! V primeru napak si
pridržujemo pravico do sprememb. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila,
pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine. Akcijske cene veljajo do
datuma izteka akcije, ki je določen pod ceno akcijskega artikla, oziroma do razprodaje zaloge le tega.
Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o
ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo
ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v
obojestransko zadovoljstvo.
Če pride do NAPAK pri ažurnosti podatkov V SPLETNI TRGOVINI, VELJAJO CENE, KI SO NAVEDENE V TRGOVINAH
NOLD.
Cene so maloprodajne, vsebujejo DDV in so označene v EUR.
Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje
naročila preko spletne trgovine.
Reklamacije upoštevamo v roku največ 15 dni po opravljenem nakupu.
V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo po elektronski pošti obvestili o nameravanem roku
dostave.
9. Nakup orožja, streliva in pirotehnike
Nakup orožja in streliva je možen samo OSEBNO v trgovinah Nold.
Nakup in plačilo pirotehnike je možno v spletni trgovini, PREVZEM pa je možen samo OSEBNO v trgovinah
Nold.
PRODAJA in UPORABA pirotehničnih izdelkov
RAZREDA I - je dovoljena osebam starejšim od 14 let,
RAZREDA II - je dovoljena osebam starejšim od 16 let,
RAZREDA III - je dovoljena osebam starejšim od 18 let!
oziroma je dovoljena le ob spremstvu in nadzoru staršev ali skrbnikov!
10. Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in
cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem
primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo
naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred
objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne
odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v
mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse
fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
11. Varovanje osebnih podatkov
Podatke o kupcih, ki jih pridobimo na spletnem mestu www.nold.si, bomo uporabljali izključno za
izvedbo nakupa. Nikakor jih ne bomo posredovali ali prodali tretjim osebam. Izjema: V primeru zlorab
smo dolžni obvestiti pristojne organe za ugotovaljanje kaznivega dejanja. Osebni podatki in naročilo
oz. pogodba o nakupu so shranjeni v arhivu podjetja Cil d.o.o.,Selska cesta 2, 8257 Dobova.
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem,
spreminjanjem ali uničenjem.Vsi podatki nakupa (osebni podatki kupca, naročilo, pogodba, račun) so
shranjeni v arhivu. Podjetje CIL dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vašo izbiro
za njihovo nameravano rabo.
Če imate pomisleke ali dodatna vprašanje glede zasebnosti, nam lahko pišete na e-naslov tom@nold.si
ali nas pokličete na tel.: 07 499 34 30
Podjetje CIL spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene prek formularja
na spletni strani www.nold.si skrbno varoval in jih brez vaše privolitve ne bo posredoval tretji osebi
oziroma jih uporabil v druge namene, kot izključno za uspešno izvajanje storitve dostave naročenega
blaga.
12. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi
izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s
katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo
obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje,
njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega
spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva
po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
CIL d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spore v zvezi s spletnimi nakupi lahko potrošniki in ponudniki rešujejo prek spleta, in sicer s pomočjo evropske platforme za reševanje potrošniških sporov.
Povezava do platforme:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
13. Reklamacije in informacije
V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na:
Tel: 00386 (0) 7 499 34 30
E-pošta: info@nold.si